Wednesday, March 2, 2011

Ngan Sapa Aku Berchatting??

Minggu lalu aku ada berchatting dengan sahabat sepejabat berkenaan kerja..aku terlihat namanya online di Yahoo Messager pada tengahari..cuma nama nya lain sedikit..tetapi awalan sama..aku sangkakan dia tukar nickname..jadi aku sembangla ngan dia..semua dia tahu dan memenuhi kehendak soalan aku bertanya..

Aku mula minta bantuan untuk menghantar duit ke akaun nyer sebab ada bnda aku harus bayar di pejabat..so nak minta dia tolong bayarkanla..tapi dia menolak..alasan dia dia tak suka pegang duit org..aku cakap bukan nyer ko pegang..tolong kuarkan bayar kat org sepatutnya..dia cakap xnak jugak..aku pelik napa taknak..susah ke..xpela..malas nak tnya dan paksa lagi..

Kami terus bersembang dan aku bertanya tentang masalah kewangan yang aku tengah buat..dia jawab semua dengan lancar..3 hari lepas tu..kawan aku nie chat aku dengan bertanyakan aku dah dapat lum penyelesaian untuk kewangan tu..aku Blurr..aku ckp bukan ke ko dah bagitahu aku 3hari lepas?

Jawapan dia...bila masa plak aku online?aku ni baru nak buka YM..terus aku kekonfiusan...aku agak dia bergurau nak kenakan aku jer..tapi mmg dia mengaku bukan dia yang chat ngan aku 3 hari lepas..habis siapa????nick name dah nak dekat sama..topik aku borak pun dia sorg je tahu..dan apa aku tanya dia jawab sama cam member aku nie...

Aku masih blur...aku tgu jugak nick name tu muncul sekali lagi..tapi xda plak..erm..musykil jugak aku..kalau bukan kawan aku,awat dia tahu ttg kewangan aku tnya..Agaknya zaman sekarang teknologi dah canggih..so hantu pun dah pandai masuk dalam alam maya nie..melalui virus apa aku tak tahu..siap pandai mengutuk aku lak tuh..Hantu ni aku gelar Hantu Cyber..

So agak2 sahabat yang terbaca blog aku nila ek..korang rasa sapa y aku chat tu??

No comments:

Post a Comment