Wednesday, April 13, 2011

Cuti Khmer New Year

Esok dah start cuti..4 hari cuti..lama jugak tu..bosanla aku..yang cuti 2 hari pun rasa tak tahu apa nak buat kat umah..ni plak 4 hari..nak pergi keluar dari kawasan..terpikir tentang kos plak..mahal jugak kalau nak kemana-mana..erm..so nampaknya xda apa2 la planning aku dan isteri..hanya menghabiskan masa di Phnom Penh jela..dan pergi pun tempat yang sama..tambahan pula sekarang cuaca lain sangat..sepatutnya musim sekarang ni panas..tapi bleh ada hujan,ada sejuk..tak faham aku..

Sebab cuaca tak menentu..habis semua penghuni rumah kena sakit batuk,demam dan selsema..aku dan wife okla..dah besar dan pandai jaga diri sendir..kesian kena kat anak-anakla..antibodi lum mantap..sekali kena sakit..nak baik bukan main payah lagi..

Dok umah pun layan TV1..dah menyampah la plak..ini jela siaran Malaysia yang aku dapat tgk kat sini..apa nak buat..tapi semua asyik cerita hal Politik..aduhai..senak anak mata aku tengok..skit2 Sarawak..tu jela..bosan tol dunia Politik..tapi itulah kehidupan..dan perlu diharungi..

Nak balik Malaysia..ermm..lagila xdapat..flight harga tekan gila musim perayaan, balik pun 4 hari membazir je rasa..tunggu balik terus jela..xlama dah nak sampai masa…

End of story, disiang hari melayan kerenah anak2 jela..lagipun lama aku xmelayan depa..asyik kije..malam melepak kat luar..kesian anak bini aku..

1 comment:

  1. Hello Admin!
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete